- Θετική Ψυχολογία στη Διαχείριση Κρίσεων- Σκαλή Θεοδώρα Εθνικό Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών
- Η άσκηση ως μέσο αποκατάστασης χρόνιων παθήσεων
- Ο κορονοϊός ένας ταξιδευτής του κόσμου
- Σχεδιάγραμμα Δράσης Διαχείρισης Περιστατικού covid-19 – Περιφερειακή Διεύθυνση Δυτικής Μακεδονίας
- Ψυχολογική Υποστήριξη στον Αθλητισμό και την Άσκηση για Υγεία-Θεοδωράκης Γ. Χατζηγεωργιάδης Α. Ζουρμπάνος Ν.
- Σενάρια και Άσκηση ( Πως διαχειριζόμαστε στο σχολείο τον covid-19 ) - ΕΟΔΥ
- Covid-19 in children and the role of schools - European Centre for Disease Prevention and Control
- Έχω μια ερώτηση για τον Κορωνοϊό - Σαφείς απαντήσεις για όλα τα παιδιά-Arlen Grad Gaines and Meredith Engiander Poisky
- Δεκάλογος επαναφοράς στη φυσική δραστηριότητα - Ομάδα εργασίας ΤΕΦΑΑ ΑΠΘ: Αεροβικής, Ακροβατικής, Ενόργανης, Ρυθμικής, Τραμπολίνου
- Ανάδειξη και διάχυση Καλής πρακτικής και Διδακτικής Καινοτομίας - Project: Σώμα και Κίνηση στη Φυσική Αγωγή στην Α/θμια Εκπ/ση Παρασκευά Μαρία (ΕΦΑ) 28ο Δημοτικό Σχολείο Θεσσαλονίκης
- Ποιότητα ζωής και φυσική δραστηριότητα: Σχέσεις και επιδράσεις με ατομικούς, ψυχολογικούς, κοινωνικούς και περιβαλλοντικούς παράγοντες
- Από τα σπορ στην καθημερινότητα Όλοι διαφορετικοί όλοι ίσοι-Βιβλίο Εκπαιδευτικού
- Από τα σπορ στην Καθημερινότητα Όλοι διαφορετικοί όλοι ίσοι -Τετράδιο Μαθητή Α΄Β΄Γ΄
- Από τα σπορ στην Καθημερινότητα Όλοι διαφορετικοί όλοι ίσοι -Τετράδιο Μαθητή Δ΄Ε΄ΣΤ΄
- Από τα σπορ στην Καθημερινότητα Όλοι διαφορετικοί όλοι ίσοι -Παιχνίδι
- Από τα σπορ στην Καθημερινότητα Όλοι διαφορετικοί όλοι ίσοι -Κάρτες Παιχνιδιού
- Αφίσα 1.Τα SOS του COVID-19 στο σχολείο - Σμάγα Σουλτάνα (Ε.Φ.Α ) 1ο Ειδικό Δημοτικό Θεσσαλονίκης
- Αφίσα 2.Τα SOS του COVID-19 στο σχολείο - Σμάγα Σουλτάνα (Ε.Φ.Α ) 1ο Ειδικό Δημοτικό Θεσσαλονίκης
- Ε - ΣΤ - ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΑΣΚΗΣΗ ΚΑΙ ΥΓΕΙΑ - ΤΕΤΡΑΔΙΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ
- Ε - ΣΤ - ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΑΣΚΗΣΗ ΚΑΙ ΥΓΕΙΑ - ΤΕΤΡΑΔΙΟ ΜΑΘΗΤΗ
- ΓΙΑ ΝΑ ΜΕΓΑΛΩΣΩ ΣΩΣΤΑ ΚΙΝΟΥΜΑΙ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ