Η συμμετοχή σε φεστιβάλ ανακύκλωσης έδωσε την ευκαιρία στους μαθητές να ευαισθητοποιηθούν περιβαλλοντικά και να δημιουργήσουν κατασκευές από ανακυκλώσιμα υλικά. Ένα μεγάλο ευχαριστώ στη δασκάλα μας για τις πρωτοβουλίες της.
Η συμμετοχή σε φεστιβάλ ανακύκλωσης έδωσε την ευκαιρία στους μαθητές να ευαισθητοποιηθούν περιβαλλοντικά και να δημιουργήσουν κατασκευές από ανακυκλώσιμα υλικά. Ένα μεγάλο ευχαριστώ στη δασκάλα μας για τις πρωτοβουλίες της.