Η κυρία μας είναι πολύ καλή δασκάλα, ήρεμη, γλυκιά και πάντα με ένα χαμόγελο. Ευχαριστούμε που ενδιαφέρεστε για τα παιδιά μας.! Να είστε πάντα τόσο χαμογελαστοί!
Η κυρία μας είναι πολύ καλή δασκάλα, ήρεμη, γλυκιά και πάντα με ένα χαμόγελο. Ευχαριστούμε που ενδιαφέρεστε για τα παιδιά μας.! Να είστε πάντα τόσο χαμογελαστοί!