Ευγνωμοσύνη για τη συνεχή στήριξη

Μέσα σε λίγους μήνες στο νηπιαγωγείο, το παιδί ανέπτυξε κοινωνικές δεξιότητες και πρωτοβουλία χάρη στις εκπαιδευτικούς. Το να πηγαίνει χαρούμενο στο σχολείο θεωρείται σπουδαίο κατόρθωμα! Ένα μεγάλο ευχαριστώ στους δασκάλους που στέκονται στο ύψος τους παρά τις δυσκολίες. Εύχομαι η Πολιτεία να αναγνωρίσει και να ανταμείψει υλικά και ηθικά το έργο τους.

Ευχαριστώ που παρηγορείτε τα παιδιά μας, όταν δεν είμαστε εκεί, που τα φροντίζετε, που τα αγαπάτε και τα νοιάζεστε, που τα διδάσκετε, που τα μεγαλώνουμε μαζί.

Μετάβαση στο περιεχόμενο