Έχει τρόπο να εμπνέει και να καθησυχάζει το παιδί μου. Ένα μεγάλο ευχαριστώ στον νηπιαγωγό μας και στην προϊσταμένη για το υπέροχο έργο τους.
Έχει τρόπο να εμπνέει και να καθησυχάζει το παιδί μου. Ένα μεγάλο ευχαριστώ στον νηπιαγωγό μας και στην προϊσταμένη για το υπέροχο έργο τους.