Η διευθύντρια επέδειξε ιδιαίτερη ευαισθησία και προσωπικό ενδιαφέρον για θέματα εφηβείας της μαθήτριας, προσφέροντας χώρο ανάπαυσης και ενισχύοντας την ψυχολογία της με επαινετικά λόγια. Είναι ένα πολύ μεγάλο βήμα για την κόρη μου…. Ευχαριστώ από καρδιάς! Ευχαριστούμε όλους τους εκπαιδευτικούς που καθημερινά καταβαλλουν μεγάλη προσπάθεια, ενέργεια για να μπορέσουν και να μάθουν την ύλη στα παιδιά αλλά κ να βελτιώσουν την ψυχοκοινωνική τους κατάσταση.