Σε μια δύσκολη στιγμή κατά τη διάρκεια εκδρομής, ο γιος μου επέλεξε να απευθυνθεί στον δάσκαλο αντί στους γονείς, δείχνοντας την απόλυτη εμπιστοσύνη που έχει χτιστεί μεταξύ τους. Ένα τεράστιο ευχαριστώ που προσέχουν, μορφώνουν και διαπαιδαγωγούν τα παιδιά μας χαρίζοντάς τους ταυτόχρονα όμορφες αναμνήσεις από την πιο όμορφη ηλικία τους.