Ευγνωμοσύνη για τη συνεχή στήριξη

Οι εκπαιδευτικοί του τμήματος επιτελούν εξαιρετικό έργο, με αποτέλεσμα το παιδί να επιστρέφει χαρούμενο και να αναπτύσσει πλήθος δεξιοτήτων. Το ευχαριστώ είναι λίγο για όσα κάνετε και η συγγνώμη απαραίτητη που ως γονείς δεν καταλαβαίνουμε την αξία σας και το τι προσφέρετε στα παιδιά μας!

Μετάβαση στο περιεχόμενο