Ευγνωμοσύνη για τη συνεχή στήριξη

Μακάρι όλα τα παιδιά να είχαν από μια τέτοια κυρία… όπως τη δική μας, θα της είμαι ευγνώμων για πάντα διότι το νηπιαγωγείο είναι η αρχή της σχολικής ζωής του παιδιού και πάντα θα τη σκέφτομαι με αγάπη! Ένα μεγάλο ευχαριστώ σε όλες τις εκπαιδευτικούς του νηπιαγωγείου μας που αγκαλιάζουν γονείς και παιδιά, κάνοντάς μας να νιώθουμε ότι τα παιδιά μας βρίσκονται σε καλά χέρια.

Μετάβαση στο περιεχόμενο