Ευγνωμοσύνη για τη συνεχή στήριξη

Υπάρχει γενική ικανοποίηση από τη φοίτηση δύο παιδιών στο σχολείο. Οι εκπαιδευτικοί στάθηκαν δίπλα στους μαθητές με πραγματικό ενδιαφέρον, εμπνέοντάς τους να κυνηγούν τα όνειρά τους και να εργάζονται με ζήλο. Επιθυμώ να υπάρχει αλληλοϋποστήριξη και στενή συνεργασία μεταξύ γονέων και εκπαιδευτικών για το βέλτιστο αποτέλεσμα. Ευχαριστούμε για τη δράση και τη θετική ενέργεια.

Μετάβαση στο περιεχόμενο