Η εκπαιδευτικός μας είναι γλυκιά και φροντίζει με κατανοητούς τρόπους να βοηθά τα παιδιά, δείχνοντας καθημερινά την αγάπη της για τη μάθηση και τους μαθητές. Ένα μεγάλο ευχαριστώ στους εκπαιδευτικούς που λειτουργούν με τέτοια αφοσίωση. Είναι ευτυχία που υπάρχετε!