Η διευθύντρια και το εκπαιδευτικό προσωπικό στέκονται διαρκώς στο πλευρό μαθητών και γονέων, διασφαλίζοντας την πρόοδο και επιλύοντας άμεσα κάθε πρόβλημα που προκύπτει. Ευχαριστώ από καρδιάς τη διεύθυνση και ονομαστικά όλους τους εκπαιδευτικούς του σχολείου για την προσφορά τους!