Ευγνωμοσύνη για τη συνεχή στήριξη

Σχεδόν επί καθημερινής βάσεως ο γιος μου επιστρέφει ενθουσιασμένος από το σχολείο και μου περιγράφει τι έχει μάθει μέσα στη μέρα. Επίσης πολύ θετική εντύπωση μου έκανε στο τέλος της χρονιάς ο φάκελος που μας παρέδωσαν οι εκπαιδευτικοί με όλες τις εργασίες των παιδιών μας, που ήταν πολύ τακτικά ταξινομημένες ανά ημερομηνία για να βλέπουμε την εξέλιξή τους. Ένα πολύτιμο αναμνηστικό από τα πρώτα τους χρόνια στα θρανία! Σας ευχαριστούμε όλους θερμά για το λειτούργημα που επιτελείτε.

Μετάβαση στο περιεχόμενο