Εξεπλάγην με το παιδί μου, όταν του ζητήθηκε από συγγενικό πρόσωπο να ζωγραφίσει κάτι, εκείνο ζωγράφισε μια φιγούρα με μανδύα και είπε ότι είναι ο Αριστοτέλης ο φιλόσοφος. Ειλικρινά ένιωσα απερίγραπτη χαρά και περηφάνεια. Το πιο σημαντικό όμως είναι ότι το παιδί μου πηγαίνει με χαρά στο σχολείο, που σημαίνει ότι περνάει καλά σε ένα υγιές και ζεστό περιβάλλον με αγάπη. Σας ευχαριστούμε πολύ που παρά τις δύσκολες συνθήκες (γενικότερα) έχετε τόσο μεράκι, τόση αγάπη και τόση θέληση να εξελίξετε τα παιδιά μας και να τους δώσετε τόσες γνώσεις παρότι είναι ακόμη στα νήπια. Η δουλειά που κάνετε ειλικρινά είναι αξιοθαύμαστη και αξιέπαινη. Πολλά συγχαρητήρια!!