Όταν κάποια στιγμή η κόρη μου προβληματίζοταν και αγχωνόταν στην αρχή της χρόνιας για το πώς θα κυλήσει η συνεργασία με τους νέους συμμαθητές της, οι νηπιαγωγοί διαχειρίστηκαν το άγχος με ενσυναίσθηση, έδωσαν στα παιδιά τον λόγο να προτείνουν λύσεις, ενισχύοντας τη συνεργασία. Έχουν απίστευτο μεράκι για τη δουλειά τους, αγαστή συνεργασία και μεταξύ τους και με τους γονείς. Οι νηπιαγωγοί είναι απίστευτα δοτικές και συνεργάζονται άψογα με τους γονείς. Τους αξίζουν συγχαρητήρια για το ενδιαφέρον τους.