Υπάρχει μεγάλο ενδιαφέρον από τους εκπαιδευτικούς σε όλα τα επίπεδα. Είναι δημιουργικοί, οργανωτικοί και ενημερώνουν συνεχώς τους γονείς για τις δράσεις και τα εκπαιδευτικά προγράμματα. Ένα τεράστιο ευχαριστώ που είναι δίπλα στα παιδιά μας με τόση αγάπη και φροντίδα, καθώς είναι σαν δεύτερο σπίτι τους το σχολείο και το κάνουν όντως να είναι έτσι!