Ευγνωμοσύνη για τη συνεχή στήριξη

Κάθε μέρα για την κόρη μας είναι μια θετική εμπειρία χάρη στη βιωματική μάθηση και τη διακριτική καθοδήγηση. Χρησιμοποιώ τα λόγια της κόρης μου αυτούσια: “Μαμά, για μένα η δασκάλα μου είναι η δευτερη μου μαμά, ό,τι μας μαθαίνει το κάνει μέσω παιχνιδιών και αποστολών. Μας μαθαίνει να είμαστε ευγενικοί, σωστοί και να αγαπάμε όλα τα παιδάκια”. Νομίζω ότι όλα τα σχολεία θα έπρεπε να λειτουργούν έτσι! Γιατί οι πραγματικοί ήρωες δεν φορούν κάπες, διδάσκουν και εμπνέουν!
Σας ευχαριστούμε μέσα από την καρδιά μας!!!

Μετάβαση στο περιεχόμενο