Η γενικότερη στάση της εκπαιδευτικού είναι συγκινητική. Μέσω της συνεχούς ενημέρωσης και συνεργασίας, οι γονείς οδηγήθηκαν στην κατάλληλη παρέμβαση (εργοθεραπεία) για το παιδί, βλέποντας βελτίωση και στο ακαδημαϊκό κομμάτι. Ευχαριστούμε τους εκπαιδευτικούς που αγαπούν το έργο τους παρά τις δυσκολίες. Αν και οραματίζομαι ένα πιο βιωματικό σύστημα, αναγνωρίζω την τεράστια προσπάθεια και τις όμορφες δράσεις που γίνονται στο σχολείο μας.