Η χριστουγεννιάτικη παράσταση ήταν μια μεγάλη επιτυχία, ένα μάθημα ζωής για εμάς τους γονείς. Ήταν η στιγμή που το αρχικό άγχος μετατράπηκε σε απέραντη ευγνωμοσύνη.
Είναι μια ανάμνηση που θα κρατήσω για πάντα ζεστή, ως φόρο τιμής στις ψυχές που φροντίζουν τα παιδιά μας με τόση ευαισθησία και φως. Σας ευχαριστούμε μέσα από την καρδιά μας!!!