Θα ήθελα να δώσω συγχαρητήρια στους εκπαιδευτικούς που με όρεξη και μεράκι μέσα στις δύσκολες για αυτούς συνθήκες κρατάνε ψηλά στην κοινωνία μας τον ρόλο του δασκάλου. Εύχομαι ο κάθε ένας να σκέφτεται το βάρος του έργου του μιας και το μέλλον μας είναι αυτά τα παιδιά και η μόρφωσή τους.