Στην προσπάθειά μας να βοηθήσουμε το αγόρι μας να ξεπεράσει τα εμπόδια που θέτει για εκείνον η αναπτυξιακή διαταραχή, πολύτιμοι συμπαραστάτες μας ήταν οι δάσκαλοι και οι δασκάλες της τάξης και της παράλληλης στήριξης. Δεν θα ξεχάσουμε ποτέ ττην υπομονή, την επινοητικότητα και την αγάπη που έδειξαν όλα τα χρόνια, βοηθώντας το παιδί να εξελιχθεί. Εκφράζουμε εκ μέρους όλης της οικογένειας την απεριόριστη ευγνωμοσύνη μας στους εκπαιδευτικούς!!!