Η δασκάλα παρενέβη άμεσα όταν το παιδί μου αρνήθηκε να πάει σχολείο λόγω άγχους. Επικοινώνησε μαζί του τηλεφωνικά, το εμψύχωσε και του μετέφερε ότι οι συμμαθητές του το περιμένουν, καταφέρνοντας να αλλάξει τη διάθεσή του.

Η εμπειρία μου είναι θετική, νιώθω ασφάλεια για το παιδί μου. Πιστεύω στη βιωματική μάθηση, τις τέχνες και την επαφή με το περιβάλλον, καθώς έτσι γνωρίζει καλύτερα τον τόπο του.

Μετάβαση στο περιεχόμενο