Η δασκάλα τήρησε πλήρως τις υποσχέσεις της για την προετοιμασία του παιδιού μου ενόψει Γυμνασίου. Με δράσεις και διαγωνισμούς, βοήθησε το παιδί μου να προοδεύσει μαθησιακά και να μάθει να συνεργάζεται αρμονικά με τους συμμαθητές του.

Ευχαριστώ πολύ την εκπαιδευτικό για όσα έχει προσφέρει στην κόρη μου και στα υπόλοιπα παιδιά. Ελπίζω να συνεχίσει έτσι μέχρι να τελειώσουν το Δημοτικό.

Μετάβαση στο περιεχόμενο