Η επίσκεψη στα ΚΑΠΗ είχε θετικό αντίκτυπο στο παιδί μου. Μακάρι να υπάρχουν εκπαιδευτικοί που διδάσκουν την αγάπη και την προσφορά προς την κοινότητα, ωφελώντας τα παιδιά μας.

Εύχομαι η εκπαιδευτικός να συνεχίσει το έργο της και η υπηρεσία να της παρέχει τα μέσα για να προσφέρει στα παιδιά μας.

Μετάβαση στο περιεχόμενο