Η υπεύθυνη του ολοήμερου επιδεικνύει επαγγελματισμό και ενσυναίσθηση. Διατηρεί την ηρεμία και την τάξη, κάνοντας το παιδί μου να νιώθει ασφάλεια, ενώ συνεργάζεται άψογα μαζί μας χωρίς να χάνει τη θετική της διάθεση.

Θα ήθελα να εκφράσω ένα μεγάλο ευχαριστώ για την αφοσίωση και την αγάπη που δείχνετε καθημερινά στο παιδί μου. Είμαστε ευγνώμονες.

Μετάβαση στο περιεχόμενο