Το παιδί μου επιστρέφει καθημερινά χαρούμενο και γεμάτο νέες γνώσεις, συμπεριλαμβανομένης της μυθολογίας. Οι εκπαιδευτικοί είναι ευγενέστατες, ενθαρρυντικές και οργανώνουν πολλές δράσεις. Εύχομαι να συνεχίσετε το έργο σας με την ίδια όρεξη και το ίδιο χαμόγελο που δείχνετε καθημερινά!