Ο γιος μου δυσκολευόταν στην ανάγνωση, αλλά ο δάσκαλος αφιέρωσε προσωπικό χρόνο στα διαλείμματα για να τον βοηθήσει. Η υπομονή και η ενθάρρυνσή του έκαναν το παιδί μου να πιστέψει στον εαυτό του και να βελτιωθεί αισθητά.
Σας ευχαριστούμε θερμά που δεν παραιτείστε ποτέ από κανένα παιδί και δίνετε σε όλα την ευκαιρία να ανθίσουν.