Η νηπιαγωγός, αν και αρχικά φαίνεται αυστηρή, είναι γλυκύτατη και αγαπητή στα παιδιά. Στήριξε ουσιαστικά μαθητή με καθυστέρηση λόγου, συνεργαζόμενη στενά με τους γονείς και δημιουργώντας ένα υποστηρικτικό περιβάλλον ένταξης. Όλες οι εκπαιδευτικοί του νηπιαγωγείου είναι εξαιρετικές και αγαπούν τη δουλειά τους. Εύχομαι να συνεχίσουν έτσι, καθώς μας προσφέρουν μεγάλη χαρά!