Ο δάσκαλος ανέλαβε τάξη με εντάσεις μετά τον εγκλεισμό. Εστιάζοντας στην ψυχολογία και τη δυναμική της ομάδας, δίδαξε τον σεβασμό και τη συνεργασία, δημιουργώντας ρόλους για κάθε παιδί. Οι εκπαιδευτικοί είναι ήρωες που επιτελούν λειτούργημα σε αντίξοες συνθήκες. Το κράτος οφείλει να το αναγνωρίσει όπως το κάνουμε εμείς.