Θα ήθελα να δώσω συγχαρητήρια στους εκπαιδευτικούς με όρεξη και μεράκι που μέσα στις δύσκολες για αυτούς συνθήκες κρατανε ψηλά στην κοινωνία μας τον ρόλο του δασκάλου. Εύχομαι ο κάθε ένας να σκέφτεται το βάρος του έργου του μια και τό μέλλον μας είναι αυτά τα παιδιά και η μόρφωση τους.