Συγχαρητήρια σε Εκπαιδευτικούς με Μεράκι

Θα ήθελα να δώσω συγχαρητήρια στους εκπαιδευτικούς με όρεξη και μεράκι που μέσα στις δύσκολες για αυτούς συνθήκες κρατανε ψηλά στην κοινωνία μας τον ρόλο του δασκάλου. Εύχομαι ο κάθε ένας να σκέφτεται το βάρος του έργου του μια και τό μέλλον μας είναι αυτά τα παιδιά και η μόρφωση τους.

Μετάβαση στο περιεχόμενο