Θετική και υποστηρικτική σχολική εμπειρία

Η κόρη μου είναι ένα παιδι που δυσκολεύεται πολύ να προσαρμοστεί και να ανοιχτεί σε ένα καινούριο περιβαλλον. Στην πρώτη δημοτικού έκλαιγε συνέχεια, δεν ήθελε να μπει στην τάξη ήθελε να φύγει. Με δυσκολία προσαρμογής εντάχθηκε ομαλά χάρη στην υπομονή και το παιχνίδι των εκπαιδευτικών. Η επόμενη δασκάλα λατρεύτηκε από τα παιδιά, προσφέροντας υψηλό επίπεδο γνώσεων και εφοδίων για το μέλλον. Την ευγνωμονούμε για το έργο της και νιώθουμε πολύ τυχεροί που βρέθηκε στο δρόμο των παιδιών μας.

Μετάβαση στο περιεχόμενο