Δεν θα αναφέρω μια εμπειρία! Απλά το παιδί μου είναι πάντα χαρούμενο και ποτέ δεν έχει εκφράσει δυσαρέσκεια! Αυτό τα λέει όλα!
Δεν θα αναφέρω μια εμπειρία! Απλά το παιδί μου είναι πάντα χαρούμενο και ποτέ δεν έχει εκφράσει δυσαρέσκεια! Αυτό τα λέει όλα!