Έχω ένα κοριτσάκι στα προνήπια με συγκίνησε ο τρόπος που η νηπιαγωγός χειρίστηκε το θέμα της μονογονεϊκοτητας μου . Χωρίς ερωτήσεις και χωρίς να φέρει σε δύσκολη θέση τόσο εμένα όσο και το κοριτσάκι μου. Πάντα με σεβασμό και κατανόηση σε ό,τι και αν την έχω ρωτήσει.