Εκφράζω την ευγνωμοσύνη μου για τη δασκάλα των τάξεων Γ’ και Δ’, η οποία ξεχώρισε γνωρίζοντας πραγματικά την προσωπικότητα κάθε παιδιού.
Εκφράζω την ευγνωμοσύνη μου για τη δασκάλα των τάξεων Γ’ και Δ’, η οποία ξεχώρισε γνωρίζοντας πραγματικά την προσωπικότητα κάθε παιδιού.