Αυτό που μου άρεσε στη συγκεκριμένη εκπαιδευτικό είναι ότι κάθε πρόβλημα, δυσκολία, διαφωνία των παιδιών μέσα στη χρονιά το έβλεπε σαν ευκαιρία για μάθηση και συζήτηση μέσα στην τάξη. Παρακινούσε τα παιδιά να βρίσκουν μόνα τους λύσεις, ενισχύοντας έτσι την κριτική τους σκέψη και την αυτονομία τους.