Κατά την περίοδο της πανδημίας, η δασκάλα πήρε την πρωτοβουλία για μάθημα σε εξωτερικό χώρο, τηρώντας τις αποστάσεις. Επίσης, αντί δώρου, πρότεινε φιλανθρωπική δράση υπέρ ιδρύματος, διδάσκοντας την προσφορά. Αν όλοι οι εκπαιδευτικοί συνειδητοποιήσουν απλώς ότι το επάγγελμά τους αποτελεί σπουδαίο λειτούργημα, η εκπαίδευση θα βελτιωθεί σημαντικά.