Η εκπαιδευτικός λειτούργησε υποστηρικτικά και κατ’ οίκον κατά τη διάρκεια ασθένειας του παιδιού. Βασιζόμενη στην εμπιστοσύνη και την αγάπη, έχτισε μια σχέση σεβασμού που ενέπνευσε τον μαθητή. Νιώθω τυχερή για τη διευθύντρια που είναι προσιτή και μοιράζεται το ίδιο όραμα με τους εκπαιδευτικούς. Εύχομαι το σχολείο μας να γίνει παράδειγμα προς μίμηση.