Θετική και υποστηρικτική σχολική εμπειρία

Εκπαιδευτικός με το Ε κεφαλαίο!
Δασκάλα που συνταιριάζει με απόλυτη ισορροπία τη σχέση της με τα παιδιά!Απόλυτα σωστή στο μάθημά της, αυστηρή αλλά πάντα κοντά στα παιδιά με αποτέλεσμα να τη σέβονται και να την αγαπούν σχεδον όλα κατά τη γνώμη μου.

Μετάβαση στο περιεχόμενο