Σε συνθήκες πανδημίας στην Α’ Δημοτικού, η δασκάλα έκανε την προσαρμογή εύκολη. Με γνώσεις τεχνολογίας, υπομονή και ανεξάντλητη φροντίδα, στήριξε τα παιδιά για τρία χρόνια. Μακάρι όλοι οι εκπαιδευτικοί να διαθέτουν την ίδια όρεξη και αγάπη για τα παιδιά μας.