Παραθέτω δική μου εμπειρία ως μαθήτρια: η καθηγήτριά μου αγόρασε με δικά της έξοδα δώρα για νοσηλευόμενα παιδιά και οργάνωσε επίσκεψη, διδάσκοντας βιωματικά την αξία της προσφοράς. ‘Εχουν περάσει 17 χρόνια από τότε αλλά έχει χαραχτεί μέσα μου και το θυμάμαι σα να το έζησα χθες.