Το παιδί μου έχει μια ιδιαίτερα υποστηρικτική δασκάλα στη Β’ Δημοτικού. Του εμπνέει τη θετική στάση προς τη μάθηση και του διδάσκει ήθος και παιδεία, επεκτείνοντας την εκπαίδευση και εκτός της αίθουσας.

Ευχαριστούμε πολύ τη δασκάλα μας για την υποστήριξη και τα μαθήματα ζωής που προσφέρει στα παιδιά μας.

Μετάβαση στο περιεχόμενο