Το παιδί μου περνάει όμορφα και νιώθει αποδοχή, αναφέροντας συχνά τις δασκάλες του. Οι εκπαιδευτικοί κατανοούν την ανάγκη του για συγκέντρωση και συνεργάζονται μαζί μας για να το βοηθήσουν ουσιαστικά στην τάξη και το σπίτι.
Ευχαριστούμε θερμά τις δασκάλες μας για την προσοχή και τη φροντίδα που δείχνουν στα παιδιά μας.