- Θετική Ψυχολογία στη Διαχείριση Κρίσεων – Σκαλή Θεοδώρα Εθνικό Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών
- Η άσκηση ως μέσο αποκατάστασης χρόνιων παθήσεων
- Ο κορονοϊός ένας ταξιδευτής του κόσμου
- Σχεδιάγραμμα Δράσης Διαχείρισης Περιστατικού Covid-19 – Περιφερειακή Διεύθυνση Δυτικής Μακεδονίας
- Ψυχολογική Υποστήριξη στον Αθλητισμό και την Άσκηση για Υγεία – Θεοδωράκης Γ., Χατζηγεωργιάδης Α., Ζουρμπάνος Ν.
- Σενάρια και Άσκηση (Πως διαχειριζόμαστε στο σχολείο τον Covid-19) – ΕΟΔΥ
- Covid-19 in children and the role of schools – European Centre for Disease Prevention and Control
- Έχω μια ερώτηση για τον Κορωνοϊό – Σαφείς απαντήσεις για όλα τα παιδιά – Arlen Grad Gaines and Meredith Engiander Poisky
- Δεκάλογος επαναφοράς στη φυσική δραστηριότητα – Ομάδα εργασίας ΤΕΦΑΑ ΑΠΘ: Αεροβικής, Ακροβατικής, Ενόργανης, Ρυθμικής, Τραμπολίνου
- Ανάδειξη και διάχυση Καλής πρακτικής και Διδακτικής Καινοτομίας – Project: Σώμα και Κίνηση στη Φυσική Αγωγή στην Α/θμια Εκπ/ση Παρασκευά Μαρία (ΕΦΑ) 28ο Δημοτικό Σχολείο Θεσσαλονίκης
- Ποιότητα ζωής και φυσική δραστηριότητα: Σχέσεις και επιδράσεις με ατομικούς, ψυχολογικούς, κοινωνικούς και περιβαλλοντικούς παράγοντες
- Από τα σπορ στην καθημερινότητα Όλοι διαφορετικοί όλοι ίσοι – Βιβλίο Εκπαιδευτικού
- Από τα σπορ στην Καθημερινότητα Όλοι διαφορετικοί όλοι ίσοι – Τετράδιο Μαθητή Α΄Β΄Γ΄
- Από τα σπορ στην Καθημερινότητα Όλοι διαφορετικοί όλοι ίσοι – Τετράδιο Μαθητή Δ΄Ε΄ΣΤ΄
- Από τα σπορ στην Καθημερινότητα Όλοι διαφορετικοί όλοι ίσοι – Παιχνίδι
- Από τα σπορ στην Καθημερινότητα Όλοι διαφορετικοί όλοι ίσοι – Κάρτες Παιχνιδιού
- Αφίσα 1. Τα SOS του COVID-19 στο σχολείο – Σμάγα Σουλτάνα (Ε.Φ.Α ) 1ο Ειδικό Δημοτικό Θεσσαλονίκης
- Αφίσα 2. Τα SOS του COVID-19 στο σχολείο – Σμάγα Σουλτάνα (Ε.Φ.Α ) 1ο Ειδικό Δημοτικό Θεσσαλονίκης
- Ε / ΣΤ – Διατροφή, Άσκηση & Υγεία – Τετράδιο εκπαιδευτικού
- Ε / ΣΤ – Διατροφή, Άσκηση & Υγεία – Τετράδιο Μαθητή
- Για να μεγαλώσω σωστά κινούμαι καθημερινά