Οι τοποθετήσεις των προσληφθέντων αναπληρωτών έχουν ήδη ανακοινωθεί. Η ανάληψη υπηρεσίας στις σχολικές μονάδες τοποθέτησης γίνεται την Παρασκευή 2/2/2024 ή τη Δευτέρα 5/2/2024 (με όλα τα δικαιολογητικά της πρόσληψης προσυμπληρωμένα). Σε περίπτωση τοποθέτησης σε περισσότερες από μία σχολικές μονάδες, η υποβολή των δικαιολογητικών για τη δημιουργία του ατομικού φακέλου θα γίνει στη σχολική μονάδα κύριας τοποθέτησης. Σύμφωνα με το νέο νομικό πλαίσιο ΦΕΚ 3785/13-8-2021, η ανάληψη υπηρεσίας και η υποβολή των δικαιολογητικών πρόσληψης των αναπληρωτών εκπαιδευτικών, ΕΕΠ και ΕΒΠ θα γίνει με φυσική παρουσία στη σχολική μονάδα κύριας τοποθέτησής τους και όχι στη Δ/νση Α/θμιας Εκπ/σης Ανατ. Θεσ/νίκης.
Όλα τα δικαιολογητικά πρόσληψης διατίθενται εδώ
Προτείνουμε να τα εκτυπώσετε και να τα συμπληρώσετε με προσοχή (χωρίς μουτζούρες και διορθωτικό) πριν παρουσιαστείτε στη σχολική μονάδα κύριας τοποθέτησής σας, ώστε να αποφευχθούν λάθη, παραλείψεις και καθυστερήσεις την ημέρα της πρόσληψής σας. Η υποβολή όλων των δικαιολογητικών πρέπει να ολοκληρωθεί ΑΜΕΣΑ προκειμένου να συμπληρωθεί ο ατομικός σας φάκελος, που είναι απαραίτητος για τη μισθοδοσία σας.
Προς Δ/ντριες-Δ/ντές, Προϊσταμένες/ους Σχολικών Μονάδων:
Όταν παρουσιάζεται ένας αναπληρωτής εκπ/κός τότε κάνουμε ΑΜΕΣΑ ηλεκτρονικά την ανάληψη υπηρεσίας στο Myschool:
Προσωπικό > Ανάληψη υπηρεσίας Αναπληρωτή > αναζήτηση με τον ΑΦΜ, εύρεση του αναπληρωτή, αποθήκευση
ώστε να μπορέσει την ίδια μέρα ο αναπληρωτής να κάνει παραλαβή της σύμβασής του.
Οι τοποθετήσεις στο Myschool θα γίνουν από την Υπηρεσία μας μετά από μία εβδομάδα.