Ευγνωμοσύνη για τη συνεχή στήριξη

Θα ήθελα να δώσω συγχαρητήρια στους εκπαιδευτικούς που με όρεξη και μεράκι μέσα στις δύσκολες για αυτούς συνθήκες κρατάνε ψηλά στην κοινωνία μας τον ρόλο του δασκάλου. Εύχομαι ο κάθε ένας να σκέφτεται το βάρος του έργου του μιας και το μέλλον μας είναι αυτά τα παιδιά και η μόρφωσή τους.

Μετάβαση στο περιεχόμενο