Συγκινηθήκαμε βαθιά από την ανθρώπινη προσέγγιση και την αγάπη που έδειξαν οι εκπαιδευτικοί στο παιδί μας σε μια δύσκολη στιγμή, προσφέροντάς του χαρά και στήριξη. Είναι αξιέπαινη η πρωτοβουλία καταγραφής θετικών εμπειριών, μιας και συνήθως ακούγονται τα αρνητικά. Η πλειοψηφία των δασκάλων δημιουργεί ισχυρούς συναισθηματικούς δεσμούς με τους μαθητές και σέβεται απόλυτα την ποιότητα του λειτουργήματός τους.