Ευγνωμοσύνη για τη συνεχή στήριξη

Η συμμετοχή σε φεστιβάλ ανακύκλωσης έδωσε την ευκαιρία στους μαθητές να ευαισθητοποιηθούν περιβαλλοντικά και να δημιουργήσουν κατασκευές από ανακυκλώσιμα υλικά. Ένα μεγάλο ευχαριστώ στη δασκάλα μας για τις πρωτοβουλίες της.

Μετάβαση στο περιεχόμενο