Θετική και υποστηρικτική σχολική εμπειρία

Εκφράζω την ευγνωμοσύνη μου για τη δασκάλα των τάξεων Γ’ και Δ’, η οποία ξεχώρισε γνωρίζοντας πραγματικά την προσωπικότητα κάθε παιδιού.

Μετάβαση στο περιεχόμενο