Θα ήθελα να ευχαριστήσω θερμά τη δασκάλα της Α’ Δημοτικού, η οποία αποτελεί έναν εξαιρετικό άνθρωπο και μια σπουδαία παιδαγωγό.
Θα ήθελα να ευχαριστήσω θερμά τη δασκάλα της Α’ Δημοτικού, η οποία αποτελεί έναν εξαιρετικό άνθρωπο και μια σπουδαία παιδαγωγό.