Ευγνωμοσύνη για τη συνεχή στήριξη

Θα ήθελα να ευχαριστήσω θερμά τη δασκάλα της Α’ Δημοτικού, η οποία αποτελεί έναν εξαιρετικό άνθρωπο και μια σπουδαία παιδαγωγό.

Μετάβαση στο περιεχόμενο