Κατανόηση και στήριξη σε θέμα υγείας

Η πρώτη δασκάλα κατάφερε να μετατρέψει το άγχος του σχολείου σε ανυπομονησία. Επέδειξε υπευθυνότητα σε θέματα υγείας (αλλεργίες) και μελέτησε ουσιαστικά τις ανάγκες των παιδιών, εκπαιδεύοντας παράλληλα και τους γονείς.

Μετάβαση στο περιεχόμενο